pondelok 20. februára 2012

starostlivosti o pleť nikdy nie je dosť...

Kedže mám dosť suchú a tým pádom aj citlivú pleť, musím sa o ňu starať viac. Nedávno mi priateľ zohnal tieto NEUVERITEĽNÉ krémy :) Najprv som im neverila, ked mi ich dával so slovami - miláčik vyskúšaj ich a uvidíš. Dobre - povedala som si, aj keď som vážne nebola nadšená touto skúškou, kedže milión krémov neuspelo. Zavrela som sa do kupeľne a hned po dôkladnom umytí a vyčistení tváre som si naniesla na tvár - krém s aloe vera a na ruky a nohy - krém z kamiliek. A výsledok? Úžasnýýýý...Krémy sa veľmi rýchlo vpili a tým pádom nezanechali po sebe mastný pocit na pokožke, a pokožka ostala jemná, nebola vobec suchá a dokonca neostali ani žiadne červené škrvny. Vrelo odporúčam :) Dajú sa zohnať v lekárni, za rozumnú cenu. Krém v strede používam na odličovanie, tiež ma podobný účinok. :) Simone

Žiadne komentáre: