nedeľa 19. februára 2012

sashe.sk

Určite ste už poniektorí o tejto stránke počuli. Nachádza sa na nej veľmi veľa krásnych a hlavne ručne vyrobených vecí, rôznych šperkov, obrazov, hračiek,oblečenia, dekorácií a tak dalej :) Ja som na túto stránku zablúdila len raz, čo je veľmi smutné, ale na moju obhajobu - bolo to ešte len na začiatku ked táto stránka vznikala. Kúpila som si odtiaľ dve páry náušníc a verte mi podobné nenájdete v žiadnom shope. Sú skrátka krásne, originálne a hlavne ručne spracované. Vrelo odporúčam. Títo ľudia, čo ich totiž vyrábajú, majú vážne zlaté ruky!!! Mňa najviac zaujali výrobky od šikovného dievčaťa s nickom LucLac, mňa od nej špeciálne zaujalo zrkadielko, tričko a náučnice hned pod textom. Páči sa mi umenie, ktoré vkladá so svojích výtvorov. Každopádne každý z vás si na tejto stránke príde na svoje.






Žiadne komentáre: