utorok 21. februára 2012

kučery kučery kučery

Vždy som chcela mať prirodzené kučeravé vlasy. Normálne vidím ako moja kamarátka dvíha obočie, neveriacky na mňa pozerá a hovorí - nechci..Ona ma totiť prirodzené kráááááásne kučery, ktoré by však kľudne vymenila za rovné vlasy v sekunde :) Čo už, každá z nás chce to, čo nemá. Veď býva to tak vždy. No nie? Ja som si teda kučeravé vlasy ,,vyrobila" pomocou parných natáčok. Natáčky som dala do vriacej vody (kedže mám ešte ten starší typ a nemám ten parný stroj?) chvíľku som ich tam nechala a vzápätí naniesla na suché vlasy. Nechala som ich pôsobiť asi 30 minút a ualaa :) Na oči som použila len čiernu linku essence a na pery rúž miss sporty perfect colour 011 lolita...Na poslednej fotke som použila žehličku na vlasy. Skúšala som nou natáčať vlasy prvý krát, tak len chabý výsledok :)




3 komentáre:

Mafin povedal(a)...

mas uplne prekrasne pery :)).
a to mas na ruke tetovanie ?:D
ci sa mi sniva :)

simonka povedal(a)...

dakujem krásne :) ano mam tetovanie :)

Genny povedal(a)...

really nice blog! wanna go on mine?