štvrtok 23. februára 2012

pohovory?!

Dnes som bola na pohovore (kedže študujem extérne potrebujem nejakú prácu). Trepala som sa tam o pol 9 ráno, čo by bolo v pohode, keby tam nebolo asi 40 ďalších iných dievčat v mojom veku. Šlo totiž o prácu asistentky v nemenovanej firme, kde chceli zamestnanca iba na dobu určitú, kým sa nejaká pani nevráti z materskej. Aj to by bolo v pohode! Ale znalosť anglického jazyka na vysokej úrovni a nie školskej?! WTF? Neviem si predstaviť kto nadobudne vysokú znalosť anglického jazyka na strednej škole. Takmer nikto! Takže dalej pohovor vyzeral tak, že zo 40 sme ostali 10, lebo ostatné to vzdali :) Ja som to šla samozrejme skúsiť (ved za skúšku nič nedám) Chceli odo mňa aby som im povedala svoje vlasnosti, či si dokážem u ľudí získať rešpekt a svoj bežný deň po anglicky a potom mi ešte dali prečítať odborný text anglicky !!!! Pripadala som si, ako by som bola na pohovore minimálne na manažérku firmy. Tak som pekne odhapkala svojou školskou/mirne pokročilou angličtinou, rozlúčila sa a odišla.Tak som sa asopň odfotila po pohovore.A nie nebola som taká rozopnutá na pohovore :D Mala som oblečené niečo iné - slušnejšie samozrejme :) Už som doma s kavičkou v ruke a idem upratovať :-***

3 komentáre:

*-*-Lienka-*-* povedal(a)...

Ešte nehádž všetko za hlavu, možno ťa príjmu ;) Držím palce :) ....a na fotke vyzeráš super! :)

simonka povedal(a)...

dakujem krasne :)

Mia povedal(a)...

uf..ja som bola na podobnom a hneď som radšej zdrhla :-D