streda 22. februára 2012

huraa :)

- povedala som si ked mi na poštu konečne dorazili dlho očakávané knihy - detský plač v podkroví a sushi v dushi. Hrozne milujem evitovky. Niektoré viac iné menej :) Ale na sushi v dushi som sa špeciálne tešila! Určite ste už o tejto knihe počuli, Či už v radiách, v televízií alebo ste sa o nej dozvedeli z novin :) Autorka tejto knihy vlastne sama vystupuje ako hlavná postava v knihe. Opisuje svoj život v Japonsku, kde strávila 10 rokov. Predstavuje japonskú kultúru, život, vzťahy atd. V druhej evitovke detský plač v podkroví sa hovorí o chlapčekovi, ktorý nepoznal lásku mami, napriek tomu, že ju veľmi ľubil. Kruto ho trestala za každý malý prehrešok tým, že ho zatvárala v podkrovi, kde napokon tragičky zahynul. Hlavná predstaviteľka sa po rokoch po tejto tregédií sťahuje do domu v ktorom zisťuje, že straši. Tiež odporúčam :) A ta posledná kniha je veľmi vtipná :D Je určená skôr 12-14 ročným dievčatám, ale ja som ju dostala od kamaráta na narodeniny a hrozne ma potešila :) Sú tam krásne ilustrácie, celá je ružová zvonku aj zvnútra, dá sa do nej aj písať a obsahuje fakt dobré rady pre mladšie dievčatá. Túto knihu raz dostane moja dcéra :))



1 komentár:

Sim povedal(a)...

Na sushi sa teším aj ja , dufam že nesklame :)