pondelok 5. marca 2012

skúšky, Trstená a bratranček ♥

Po dlhom zložitom období sa opäť ozývam :) Fakt som mala teraz veľmi ťažké obdobie, takže na internet mi ostávalo len veľmi málo času. Mala som totiž dve posledné skúšky v jeden deň. Keďže študujem extérne, nie je to nič výnimočné mať dve skúšky o takomto čase :) Prešla som celú Oravu...A ked hovorím celú, myslím celú :) Od Kraľovan až po Trstenú (hranice s Poľskom) A moje dojmy? Orava je nááádherné skutočne a ak ste milovníkmi prírody odporúčam tam ísť na výlet alebo aj bývať. Ale ked prírodu iba pozorujete a ste mestský typ ako ja, tak tam choďte na výlet a potom šup späť do reality :) Ja si tam totiž neviem predstaviť bývať. Všetko je príliš daleko (nákupné strediská) a je tam veľa veľa snehu hoci u nás už nie je ani gram :) Ale ked stojíte na zastávke ako ja, ujde vám pohľad na skutočný "roj" srniek a jeleňov. Toľko pokope som ich ešte nevidela. Nabudúce snád stihnem niečo aj pofotiť :) Ale späť k realite. Mám po skúškach a bola som navšíviť mojho malého bratrančeka alebo skôr spoločne sme prišli navštíviť babičku a tam sme sa stretli  ♥ ♥ ♥


Žiadne komentáre: